Ionuţ Nedea: „În general litoralul a mers bine, mai puțin Mamaia care a avut un start prost”

Ionuţ Nedea, CEO-ul agenției de turism „Litoralul Românescu”, a vorbit la „Punctul pe I” despre situația de anul acesta a litoralului românesc.

„Sudul litoralului, începând cu Eforie Nord a avut constant peste vânzările de anul trecut, care au fost constant peste vânzările din 2019, anul pre-pandemic.

Anomaliile din piață se datorează unor cauze obiective, externe business-ului nostru, respectiv momentul invadării Ucrainei – a fost un moment în care s-a stopat mare parte din ceea ce înseamnă turism, rezervări și alte activități. Apoi mai este chestiunea inflației, defrivată din acest eveniment, care are un impact major. Dar chiar și-n acest context dificil litoralul românesc a performat, în special partea de Sud.

Mamaia a avut o scădere cam de 20% iar acest lucru s-a datorat atât unor chestiuni ce țin de factorii externi menționați, dar a fost și problema legată de parcări. Au fost foarte multe reclamații pe parcare și foarte mari. La finalul lunii iunie, noi am avut camere care costau 150 de lei pe noapte pentru două persoane, iar parcarea era 100 de lei.

Mamaia a fost transformată într-un cartier de blocuri iar acest lucru trebuie stopat” a explicat Ionuț Nedea la Tomis TV.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.