BCR, surprize plăcute pentru constănțeni

Banca Comercială Română (BCR) derulează în această perioadă campania „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai bune oferte comerciale din ultimii ani. Inițiativa se înscrie în strategia BCR de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente. Peste 300.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în aproximativ două luni de la lansare.

Detalii despre această campanie, dar nu numai, a oferit Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR, într-o ediție specială a emisiunii „Punctul pe i”, moderată de jurnalistul Cristian Hagi. Aceasta a vorbit și despre două obiective prioritare ale băncii, educație financiară și digitalizare, dar și despre cum vede orașul Constanța, economia sa și perspectivele.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.